prezent od mojego mężusia

pomożmy Ani

piątek, 22 czerwca 2012

PROŚBA

Witajcie!!
U Aty przeczytałam taką prośbę,wiem ,że dziewczyna nie jest spokrewniona z Ata ale bardzo popieram takie akcje.Niestety nie mogę pomóc ,bo mieszkam w Wielkiej Brytanii, a nawet gdy mieszkałam w Polsce zawsze miałam problemy z oddawaniem krwi ,choć zawsze bardzo chciałam:( ale jeśli ktoś z Was mógłby pomóc to proszę Was ,często to tak niewiele a komuś ocalimy życie.
Zawsze w takich chwilach myślę choć może troszkę egoistycznie ale chciałabym żeby ktoś pomógł i mi lub moim bliskim gdy zajdzie taka potrzeba.
Pamiętajmy,że gdy od nas wychodzi dobro wraca do nas w podwójnej ilości:))

"Moja kuzynka ma białaczkę. Potrzebuje krwi do transfuzji. Oczywiście każda grupa krwi będzie dobra, jako, że "zamieniają" ją na te właściwą.


Jeśli sam/a możesz odda ć krew - pędź do najbliższego punktu krwiodawstwa i ją oddaj. Nie za miesiąc czy dwa - W NAJBLIŻSZYM CZASIE. Takie sprawy nie mogą, niestety poczekać....


Jeśli znasz kogoś, kto mógłby Dziewczynie wyświadczyć taka przysługę - poproś go/ja o to w moim imieniu.


POTRZEBNA JEST KREW I PŁYTKI KRWI, to nie jest generalnie akcja jednorazowa, wiec jeśli możesz oddawać krew systematycznie - będę wdzięczna podwójnie :) Będzie ona potrzebna przez minimum najbliższe 6 miesięcy, a do transfuzji jednorazowo potrzeba 2 l krwi...


Nie mam zwyczaju wierzyć w ludzką bezinteresowność, ale życie zmusza... Wiec proszę:


ODDAJ KREW NA:


Klinika Chematologii i Onkologii i Chorób Wewnętrznych Warszawski Uniwersytet Medyczny
ul. Banacha 1


Na Agnieszkę Dudko




I jeszcze jedna bardzo ważna sprawa... Niestety potrzebuję zaświadczenie z placówki, że krew na ową osobę została oddana i musimy to im dostarczyć, a że generalnie staram się ogarnąć ta akcję na cała Polskę - uznałam, ze najlepiej będzie, jeśli każdy będzie mógł mi to zeskanować i wysłać na maila skan.


Dziwne procedury, ale niestety nie przeskoczymy tego bez Waszej pomocy ;/


Dlatego, jeśli możecie, zeskanujcie mi takie zaświadczenie z miejsca, w którym oddaliście na Nią tą krew, a ja je dostarczę do szpitala :)"

Wiem ,że u Aty jest do zgarnięcia piękna chusta z tej okazji,więcej informacji tutaj KLIK


pozdrawiam Was serdecznie i wierzę ,że pomożecie:)

7 komentarzy:

  1. Dominisiu - bardzo, bardzo Ci dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę bardzo:) niestety tylko tak mogę pomóc:(
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Jakie tylko?? To bardzo dużo :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie mogę oddawać krwi(anemia)
    Ale przesyłam same dobre myśli i bee pamiętać w modlitwie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety też nie mogę oddawać krwi, ale mój mąż jest honorowym krwiodawcą i właśnie wybiera się w tym tygodniu na kolejne oddanie krwi, więc poproszę go, by oddał na ten konkretny cel :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo :) mój mąż też jest honorowym dawcą ale tutaj w Anglii:(

      Usuń